ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
We're sorry, but the product is no longer available for sale. Browse similar products sold in the category:
Manufacturer: | Losi | |
Goods code: | LOS05014V2T2 | |
EAN: | 605482767269 | |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
Send a questionRychlé, velké, výkonné a zábavné, to je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro off road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu benzínového motoru Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generací auta a přijímačem Spektrum s elektronickou stabilizací jízdy AVC.
Původní RC model Losi 5IVE-T, změnil se svět terénních závodů v měřítku 1:5 a tato ikonická platforma se stala jednou z nejúspěšnějších. Nyní se připravte na verzi V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, která má všechny bezkonkurenční výhody svého předchůdce a zahrnuje technologii Bind-N-Drive (bez vysílače v balení), která vám umožní vybrat si vlastní univerzální vysílač Spektrum, dle vašich požadavků.
Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm byl vyroben speciálně pro 5IVE-T 2.0. Nové uspořádání podvozku zmenšuje úhel přední hnací hřídele, což zvyšuje odolnost a vyvážení pohonu všech kol. Systém řízení Ackerman usnadňuje změny nastavení a celkově vylepšuje geometrii řízení. Mezi další inovativní prvky patří vylepšená přední kapota, silné brzdy a odvzdušňovací čepičky hliníkových tlumičů pro bezkonkurenční absorpci nárazů.
Vlastnosti auta 5ive-T 2.0 V2:
Benzínový motor Zenoah G320 32cc
Osvědčený a spolehlivý motor Zenoah G320 32cc byl zkonstruován speciálně pro 5IVE-T 2.0. Díky špičkovému návrhu má tento vzduchem chlazený motor vysoký výkon s velkým kroutícím momentem. Spouštění motoru je snadné díky tahovému startéru a jednoduchému seřízení.
Verze Bind-N-Drive
Provedení modelu ve verzi Bind-N-Drive (BND) je dobrá volba pro ty, kteří vlastní volantový vysílač s technologií Spektrum 2,4 GHz DSMR. Díky tomu lze mít auto za výhodnějších podmínek, protože svůj vysílač pouze spárujete s přijímačem.
Nová konstrukce řízení Rack a Bell Cranks
Díky novému typu řízení Rack a Bell Cranks budete mít ten nejlepší pocit z jízdy. Systém geometrie řízení přední nápravy Ackermann vám umožní plynule projíždět zatáčky a užívat si precizní jízdu. Nový servosaver byl navržen tak, aby byl méně zatížen a mnohem plynuleji reagoval.
Nový centrální diferenciál
Inženýři Losi neúnavně pracovali na dosažení dokonalé rovnováhy přenosu síly na přední a zadní nápravu. Verze 2.0 má ideální rozložení hmotnosti, a to díky přesunutí středového diferenciálu. Tím se rovněž zmenšil úhel hnací hřídele, která je tak daleko méně namáhána.
Nové disky a pneumatiky
Kola byla vylepšena tak, aby se zvýšila pevnost a tuhost. Disky mají větší pevnost a tuhost, což je důležité při jízdě v terénu. Pneumatiky mají nové složení směsi a vzorek pro vyšší trakci a lepší přenos výkonu.
Přední kluzná deska, nárazník
Nemusíte se starat o to, jestli v terénu zachytíte o blatníky nebo nárazník. Přední kluzná deska má optimální sklon aby při kontaktu přední části s terénem došlo ke sklouznutí po terénu a auto mohlo bez zdržení pokračovat v jízdě. Rovněž blatníky předních kol mají upravený tvar tak, aby nedocházelo k jejich poškození.
Účinnější brzdy
Losi 5IVE-T 2.0 má nainstalovány kvalitnější a účinnější kotoučové brzdy, které byly původně vyvinuty pro Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené ocelové disky brzd v kombinaci s obložením pro vysoké zatížení poskytují pocit důvěry. Závodníci v zatáčkách mohou optimálně brzdit a dříve akcelerovat. Účinnost přední a zadní brzdy může být naladěna pro podmínky dané tratě.
Táhla serva plynu a brzd
Na páce serva plynu je táhlo ke karburátoru motoru a k táhlům brzd. Na páce serva je vahadlo, ke kterému jsou připojeny dvě páky, které vedou k pákám vaček brzdy předního a zadního náhonu. Účinnost přední a zadní brzdy lze upravit, a nastavit tak odpovídající jízdní vlastnosti vozu.
Hliníkové stavitelné tlumiče
Obří hliníkové tlumiče mají velké 7mm pístnice, které jsou plně dimenzovány pro zatížení aut této velikosti. Velké množství náplně a možnosti seřízení zajistí autu bezpečnou jízdu i v těch nejdrsnějších podmínkách. Šrouby pro odvzdušnění umožňují rychlejší a snadnější montáží a plnění.
Nové tělo třecí spojky
Motor má novou konstrukci odlitku krytu spojky a výstupního pastorku. Ten pohání ozubený řemen, který pružněji reaguje při přenosu kroutícího momentu na centrální diferenciál, a lépe snáší těžké podmínky provozu.
Obsah balení
Balení obsahuje sestavený RC model auta Losi 5ive-T 2.0 V2 4WD SCT BND s nainstalovanou pohonnou jednotkou a elektronikou. Součástí balení je rovněž multifunkční klíč, nástroj na údržbu tlumičů, klíč na svíčku, párovací konektor, těsnění výfuku, imbusové klíče velikosti 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm, návod CZ a manuál EN, DE, FR, IT.
Nutno dokoupit
Ke zprovoznění modelu budete potřebovat 2S LiPo akumulátor pro napájení přijímače přijímače, vysílač Spektrum DSMR, vhodný nabíječ, kvalitní olej pro 2taktní motory a 95oktanový benzín.
Příslušenství pro běžný provoz
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je nevyhovující, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Typ | SCT |
Šasí | 5mm hliníková deska, 6061-T6 |
Měřítko | 1:5 |
Délka | 965 mm |
Šířka | 311 mm |
Výška | 181 mm |
Rozvor | 610 mm |
Světlá výška podvozku | 51 mm |
Hmotnost | 16 060 g |
Náhon | 4WD |
Motor | Zenoah G320 32cc |
Ložiska | Kompletně kuličková |
Karoserie | Nabarvená lexanová |
Disky | Průměr 71 mm, unášeč 6hran 12 mm |
Ozubení | 1,5 M |
Průměr pneu | 181mm |
Objem nádrže | 800 ccm |
Typ ovládání | Plyn/brzda |
Přijímač | Ano |
Vysílač | Ne |
225 items
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.