ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
Price in e-shop with VAT: | 697,83 € |
Stock
Friday 13.12. you can have it at the Nademlejnská central store Monday 16.12. it can be at your place |
|
|
Buy |
Buy |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
Send a questionCrawler s řízením obou náprav a náhonem na všechna kola 4WS, to je RC model auta Axial Capra 1.9 4WS Trail Buggy. Zažijte to pravé lezení po skále! Capra má neuvěřitelnou sílu díky velkému převodu a obrovskou světlou výšku díky portálovým nápravám.
RC auto Axial Capra 1.9 je modelem s vizáží velké buggy ale s vlastnostmi jako crawler je určen do drsného terénu a pro slézání skal. Je kompletně sestaven a připraven k jízdě. K ovládání modelu je přiložena 3kanálová RC souprava Spektrum DX3 DSMR v pásmu 2,4 GHz. K základním charakteristikám modelu patří velká světlá výška, možnost vypnutí náhonu zadní nápravy, realistický design trubkové karoserie, kompletní kovové převody, kuličková ložiska, 4bodové zavěšení náprav a portálové nápravy. Licencované kola s disky Raceline a pneumatikami Nitto Trail Grappler 1.9.
Výkon pro lezení po skalách zajišťuje stejnosměrný motor 540 s 35 závity na kotvě. který je náležitě zpřevodován v celkovém poměru 37 : 1. Stálý náhon má pevná přední náprava s uzamčeným diferenciálem, zatímco zadní náprava má možnost vyřazení náhonu zadní nápravy, aby bylo možné provést zatočení takřka na místě nebo bezpečné sjíždění ze skal. Nápravy mají 4bodové zavěšení, odpruženy jsou hliníkovými tlumiči s dlouhým zdvihem, od centrální převodovky vedou k nápravám CVD hřídele.
Klíčové vlastnosti RC modelu auta Axial Capra 1.9 4WS Trail Buggy:
Portálové nápravy pro maximální světlou výšku
Model má nové portálové nápravy Currie F9, které zvyšují světlou výšku a zároveň poskytují vynikající převodový poměr 7,39 : 1. Ve skříni jsou kuličková ložiska a kovové převody.
Hypoidní ozubení
Pro náhon diferenciálu bylo použito hypoidní ozubení, které je z hlediska přenosu síly nejefektivnější, má nízký valivý odpor a vysokou životnost. Uloženo je v kvalitních kuličkových ložiscích.
Řízení přední a zadní nápravy
Konstruktéři Axial nainstalovali na model 2 řízené nápravy, aby vám tím nabídli maximální manévrovatelnost. Pomocí přiloženého tlačítka třetího kanálu vysílače Spektrum DX3 DSMR si můžete vybrat řízení zadní nápravy od 0 (přímo) do 50 % nebo 100 % doleva a doprava. Chcete, aby bylo ještě lépe ovladatelné? Pak odemkněte převodovku Dig a vyměňte stávající vysílač DX3 DSMR za 4kanálový vysílač, abyste mohli ovládat funkci Dig a zároveň mít k dispozici ovládání zadní nápravy!
Varianty pohonu a řízení
Auto má náhon na všechna 4 kola, přičemž disponuje systémem 4WS (4 Wheel Steering) s celou řadou možností, jak auto řídit. K dispozici je tovární nastavení s řízenými 4 koly na obou nápravách. Poměr výchylek rejdu je v základním nastavení k dispozici. Pokud byste chtěli experimentovat, budete potřebovat víc kanálů a volné mixy ve vysílači pro volbu způsobu řízení náprav.
Volitelná funkce Dig
Převodovka modelu Capra 1.9 4WS Unlimited Trail Buggy nabízí možnost volitelného nastavení funkce Dig, která není z výroby aktivována. Funkce Dig je vyžaduje vysílač a přijímač s alespoň 4 kanály plus mikroservo. Po instalaci přijímače vyjměte distanční vložku zevnitř převodovky a nainstalujte si mikroservo. Pomocí tlačítka na vysílači pak můžete aktivovat funkci Dig a uzamknout zadní hnací nápravu. To vám umožní pohánět auto za přední nápravu a zároveň držet zadní uzamčenou nápravu na místě.
Rejd až 45°
Přední hnací hřídele s kardany mají možnost natočení rejdu kol až o 45°. Součásti pohonu jsou vytvořeny z kalené oceli, takže snáší i extrémní zatížení a bezpečné a plynulé řízení v každé situaci.
Přední a zadní hnací hřídele
Přední a zadní hnací hřídele WB8 HD Wildboar mají čep kardanu o větším průměru (2×11 mm) a šroub hřídele M4 (pohon 2mm šestihranem) pro větší sílu. Mezi oběma stranami drážkované hřídele je středový drážkovaný jezdec, který snižuje tření a zvyšuje životnost.
Tyče z 6mm nerezových trubek
4bodové zavěšení náprav je zajištěno pomocí táhel z 6mm ocelových nerezových trubek s robustními plastovými koncovkami pro uložení kulových čepů.
Kulové čepy z nerezové oceli
Všechny otočné body jsou uloženy na kulových čepech z nerezové oceli, které poskytují trvanlivé zavěšení s nízkým opotřebením.
Speciálně tvarované šasi
Capra má speciálně vytvarované šasi, které mu umožní při styku s terénem hladce sklouznout do strany a nezachytit se o překážku.
Tyče řízení z 6mm nerezových trubek
Tuhé a přesné řízení je zajištěno pomocí táhel z 6mm ocelových nerezových trubek s robustními plastovými koncovkami pro kulové čepy.
Hliníkové tlumiče s dlouhým zdvihem
Olejové tlumiče mají nový design s eloxovanými, závitovými těly a jednou pružinou. Nadstandardně velký průměr pístu znamená lepší a přesnější funkci tlumiče. Odvzdušňovací šroub pomáhá odvádět vzduch při rychlém stlačení. Tlumiče jsou nastavitelné, proto si můžete seřídit optimální míru tlumení (změnou viskozity oleje).
4bodové zavěšení náprav
Tuhá přední a zadní náprava je vysoce výkyvné, díky 4bodovému uložení na tyčích s kulovými čepy a díky tlumičům s velkým zdvihem. Nápravy mají velkou volnost kývání a proto auto projede i zdánlivě nesjízdným terénem.
3dílné disky Beadlock
Pro maximálně realistický vzhled má Capra oficiálně licencované 3dílné disky Beadlock Raceline Monster.
Kokpit s jezdci
Realismus modelu umocňuje kompletní kokpit s osádkou. Polykarbonátový kokpit s figurkami jezdců, barevné samolepky s panely z imitací uhlíkových vláken, navigaci GPS, přístrojovou desku a přepínače, dvě černé styrenové přilby se štítky na hledí a další!
Přední maska se světlomety
Tvarovaná plastová přední mřížka má 2 čiré plastové čočky světlometů se světelnými parabolami. Za mřížkou pod kapotou jsou dva držáky karoserie.
Zásobník pro baterii
Zásobník na baterie je namontován v přední části pod kapotou. Velikost bateriového lože je 26×98×47 mm.
Sponky karoserie
Odstraňte sponky ukryté na spodní straně rámu a zvedněte kapotu, abyste získali přístup k pohonnému akumulátoru
Páka serva s vložkou
Páka serva řízení má nalisovanou kovovou vložku s tisícihranem 23T (Spektrum, JR) pro dlouhou životnost.
Nainstalovaný motor 540 35T
Motor má vyvážený poměr výkonu a točivého momentu s ohledem ke zvolenému převodovému poměru. Na kola se přenáší nadlimitní kroutící moment, který model snadno dostane i do nejstrmějšího svahu.
RC souprava Spektrum DX3 DSMR
Vysílač Spektrum DX3 DSMR nabízí pokročilé funkce jako 3-polohové omezení plynu a nastavení dráhy serv. Je vybaven exkluzivní technologií DSMR pro vynikající dosah, odezvu a odolnost proti rušení. Je také plně kompatibilní se Smart telemetrií, kterou poskytuje nainstalovaná řídící jednotka Spektrum Firma 2-in-1 40A Smart a má přehledný LED indikátor úrovně napětí pro všechny baterie Spektrum Smart!
Digitální serva řízení s kovovými převody
Voděodolné digitální servo s kovovými převody Spektrum S614 má točivý moment 15 kg/cm a kovové tělo pro lepší odvod tepla. Obě serva jsou namontována na nápravě pro přesný přenos táhel řízení.
Osvětlení auta
Světelná LED lišta je namontovaná na vrchní straně karoserie a pomáhá osvětlit cestu při vašich pozdních nočních vyjížďkách. LED světelná lišta a dvě přední LED světla jsou součástí balení.
Obsah balení
Balení obsahuje kompletně sestavený RC model auta Axial Capra 1.9 4WS v měřítku 1:10 s nainstalovanými LED osvětlením a komponenty: Axial stejnosměrný motor 540 35T, Spektrum regulátor otáček stejnoměrný Firma 40A s integrovaným přijímačem, 2× Spektrum servo S614 MG WP 23T. V balení dále najdete vysílač Spektrum DX3 DSMR, 4 články typu AA do vysílače, návod v češtině a manuál EN, DE, FR, IT.
Nutno dokoupit
Pro zprovoznění modelu je potřeba LiPo akumulátor 7,4 V s kapacitou 4000 mAh osazený silovým konektorem IC3/EC3 a adekvátní nabíječ na pohonný akumulátor.
Příslušenství pro běžný provoz
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky a silikonový olej do tlumičů a sadu imbusových šroubováků. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupných sad nářadí pro auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Nepoužívejte běžné vteřinové lepidlo – to po zatvrdnutí není pružné a kolem ráfků by se postupně vytvářely praskliny v pneumatice!
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, červík v pastorku) musí být tímto lepidlem zajištěny proti samovolnému uvolnění.
131 items
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.