ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
We're sorry, but the product is no longer available for sale. Browse similar products sold in the category:
Manufacturer: | Ultimate Racing/OS MAX | |
Goods code: | UR3401-M3T | |
EAN: | 8435127309453 | |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
M-3T od ULTIMATE je 3 + 1 kanálový spalovací motor s obsahem 3,46 ccm vhodný pro 1/8 Offroad modely.
Vlastnosti
Tento Ultimate M3T se vyroben prestižní japonskou OS značkou a to na základě jejich B2102 tahového motoru. Charakteristikám tohoto motoru přidávají v řadě ULTIMATE ukazují, že má všechny nejlepší funkce, které může Nitro motor mít, a že byl navržen pro maximální výkon, účinnost a schopnost výborného vyladění. S tímto motorem budete mít perfektní a velmi rovnoměrný výkon už od nízkých otáček až po vysoké.
Chladicí hlava
Chladicí hlava byl přepracována firmou Modelix. Není tak nízká jako u B2102 LOW Profile, ale je lehčí, takže si udržuje těžiště tak nízko jako B2102, a navyšuje výkon motoru i při velmi vysokých teplotách.
Karburátor
Motor ULTIMATE M3T přichází s novým karburátorem, kde je držák vysoko-rychlostní jehly přepracován pro lepší chlazení díky průtoku paliva do karburátoru, čímž snižuje teplotu karburátoru, snižuje spotřebu paliva, a navyšuje jeho celkovou účinnost a stabilitu i během nečinnosti. Kromě toho je kulový kloub šoupátka karburátoru přepracován z jednoho jistícího šroubku na dva. S tímto novým upraveným designem, můžete snadněji nastavit úhel šoupátka, aniž by bylo nutné demontovat motor. Tento karburátor nabízí vyšší ladící přesnost, což může být rozhodující výhodou pro závodní jezdce.
Zadní víko motoru
Zadní víko je z CNC obráběného 7075-T6 švýcarského hliníku. Použití tohoto materiálu zajišťuje, že je tvrdší než originál a zároveň snižuje tření mezi ojnicí a víkem takže zvyšuje životnost ojnice a zlepší účinnost a výkon motoru. Díky svému designu, můžete odstranit zadní desku, aniž by došlo k poškození ojnice, i když je na své spodní poloze (PMI). Příčné drážky ji umožňují snadno demontovat, aniž by jste museli použít jakýkoli nástroj, který ji může poškodit.
Kliková hřídel
M3T kliková hřídel je navržena týmem techniků od OS a nabízí optimální průtok paliva díky aerodynamickému designu a silikonové náplni. Hřídel je vyvážena wolframovým závažím, aby se zvýšila setrvačnost otáčení a její životnost pak díky Dimond-Like Carbon (DLC) vrstvě.
Ložiska
V souladu s vysokou kvalitou a výkonem tohoto motoru, jsou obě ložiska vyrobená v Japonsku s tou nejvyšší přesností. Díky tomu zajišťují vysokou volnoběžnou stabilitu, delší životnost a nízké tření i při vysokých teplotách.
Difuzory
Motor je dodáván se dvěma difuzory, 6,0 a 6,5 čímž lze regulovat spotřebu paliva a točivý moment.
Vložka a píst
Vložka má tři vstupní otvory a jeden výfukový, což zaručují nízkou spotřebu paliva s velmi vysokým, ale hladkým a lineárním tahem. Vložka i píst jsou vyrobeny z vysoce pevné hliníkové tyče pro zlepšení jejich životnosti.
3 items
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.