ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
We're sorry, but the product is no longer available for sale. Browse similar products sold in the category:
Manufacturer: | DLA | |
Goods code: | 2DLA0116 | |
EAN: | 8595241364605 | |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 116 ccm, výkonem 11,8 koně při 7500 o/min, volnoběžné otáčky 1300 o/min, poměr komprese 7.8:1, váha motoru 2600 g, váha standardních výfuků 2 x 115 g, váha zapalování 180 g.
Nová řada benzínových motorů DLA vyniká výborným dílenským zpracováním, oproti starším motorům robustnější konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou německá a japonská ložiska, membránové karburátory Walbro nebo Tillotson apod. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
DLA 116 je mírně podčtvercový dvouválcový boxer, konstrukčně vycházejíci z motoru DLA 58 ze kterého převzal válce s vrtáním 46 mm a zdvihem 35 mm. Kliková skřín je vyrobena z hliníkové slitiny a její povrch je leštěn. Písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy prochází jehlovými ložisky. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Motory jsou osazeny kvalitními kuličkovými ložisky německé firmy FAG a jehlovými ložisky japonské firmy IKO. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Součástí balení jsou i distanční sloupky o délce 20 mm včetně spojovacího materiálu. Karburátor vyráběný firmou Walbro je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem. Velmi lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštěn.
Zapalování je elektronické, určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4 V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMh (alespoň 1800 mAh), tak 2S aku LiPo (alespoň 1300 mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochraná spirálová bužírka a kabely pro připojení aku a samozřejmě i zapalovací svíčky DLA CM6. Pro snadné ladění a dokonalý přehled o chodu motoru doporučujeme používat digitální otáčkoměr DLA (prodává se zvlášť), který se připojuje přímo k zapalování.
Doporučené příslušenství
Palivo: pro záběh 30:1 (30 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), pro normální provoz 40:1 až 50:1.
Svíčky: 2 x CM-6.
Vrtule: pro záběh 26 x 10“, Akro / Sport / Maketa: 26 x 12“, 27 x 10", 28 x 10".
Obsah balení
Motor, elektronické zapalování, 2 svíčky, 2 tlumiče, těsnění výfuku, distanční sloupky, spojovací materiál a návod.
16 items
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.