ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
We're sorry, but the product is no longer available for sale. Browse similar products sold in the category:
Manufacturer: | GP | |
Goods code: | GPM178 | |
EAN: | 8595241398211 | |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
GP-178 je vylepšenou verzí původního motoru GP-176, která díky upravené konstrukci pístu a válce, zvýšenému kompresnímu poměru a použití karburátoru Tillotson HT-14A dosahuje výkonu o 2,5koně vyššího než GP176STD při velmi nízkých vibracích a lepší odezvě otáček na přidání plynu.
GP-178 je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-88, od něhož převzal válce s vrtáním 53 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.
Karburátor Tillotson HT-14A je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 800 2T s nízkou viskozitou pro dosažení maximálního výkonu.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 30x13“, 31x12“, 32x10“.
Typické otáčky: 5900 ot./min s vrtulí Mejzlík 31x12 Evo.
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, 2x tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 178 |
Počet válců | 2 |
Vrtání [mm] | 53 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1100 - 9000 |
Výkon motoru [kW] | 16 |
Výkon [HP] | 21.5 |
Hmotnost (motor) [g] | 3550 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 430 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 202 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 1000 - 1500 |
Závit matice vrtule | 6×M5 |
11 items
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.