Motor GP 178 ccm včetně tlumiče a příslušenství

Product no longer available for order
Manufacturer: GRAUPNER OUTLET
Goods code: GPM178

Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.

Send a question
  • Product Description

  • Technical Data:

Product Description

Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.

GP-178 je vylepšenou verzí původního motoru GP-176, která díky upravené konstrukci pístu a válce, zvýšenému kompresnímu poměru a použití karburátoru Tillotson HT-14A dosahuje výkonu o 2,5koně vyššího než GP176STD při velmi nízkých vibracích a lepší odezvě otáček na přidání plynu.

GP-178 je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-88, od něhož převzal válce s vrtáním 53 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.

Karburátor Tillotson HT-14A je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.

Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.

Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.

Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 800 2T s nízkou viskozitou pro dosažení maximálního výkonu.

Doporučená svíčka: CM-6

Doporučené vrtule: dvoulisté: 30x13“, 31x12“, 32x10“.

Typické otáčky: 5900 ot./min s vrtulí Mejzlík 31x12 Evo.

Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, 2x tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.

Technical Data:

Zdvihový objem [ccm] 178
Počet válců 2
Vrtání [mm] 53
Provozní otáčky [ot./min] 1100 - 9000
Výkon motoru [kW] 16
Výkon [HP] 21.5
Hmotnost (motor) [g] 3550
Hmotnost (tlumič) [g] 430
Hmotnost (zapalování) [g] 202
Doporučená svíčka CM-6
Doporučený objem nádrže [ml] 1000 - 1500
Závit matice vrtule 6×M5

Spare parts and related products

11 items

This website is using cookies

In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.

Functional cookies These cookies are necessary for the proper functioning of the website and therefore cannot be turned off.
Analytics cookies Analytical cookies help us track and analyze the way visitors interact with our site in Google Analytics 4. This information allows us to improve content and provide a better user experience.
Marketing cookies Reading and writing cookies for marketing purposes for advertising systems such as Google Ads or Sklik. These cookies allow us to track user behavior and measure website performance and the effectiveness of our advertising campaigns.
Personalized advertising Remarketing cookies allow us to present you with personalized advertising based on your previous interactions with our site in systems such as Google Ads, Sklik.
Use of personal data With this option, you consent to the sending and processing of your personal data to Google for the purposes of targeting and evaluating online advertising and targeted marketing.