ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
We're sorry, but the product is no longer available for sale. Browse similar products sold in the category:
Manufacturer: | Pelikán | |
Goods code: | 4ST1479-M1 | |
EAN: | 8596450014701 | |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Prakticky hotový model školního motorového větroně se střídavým motorem. Model z téměř nezničitelného extrudovaného pěnového polypropylenu (EPP). Ovládaná směrovka, výškovka, křidélka. Kompletní RC set včetně vysílače módu 1.
ALPHA 1500 už není na obloze sama! K elegantnímu motorovému větroni se připojuje odolná a houževnatá tažná kobylka BETA 1400. Spolehlivý školní a cvičný dříč uspokojí začínající piloty které provede od úvodního otloukání přistávací plochy až k základním akrobatickým obratům a termickému plachtění. Stejně tak potěší rekreační víkendové letce, kterým poskytne skladný a snadno přepravitelný model pro dokonale relaxační polétání.
BETA 1400 je školní a cvičný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polypropylenu EPP poháněný střídavým motorem. Díky své koncepci s motorem uloženým na pylonu za křídlem velmi dobře odolává hrubšímu zacházení a snáší i tvrdší zapíchnutí přídě do rodné hroudy, které by u klasických modelů s motorem přídi vedly přinejmenším k poškození vrtule.
Trup s namontovaným střídavým motorem CD2622 s rotačním pláštěm uloženým v pylonu za křídlem s pevnou vrtulí, osazeným regulátorem 20 A a servy směrovky a výškovky je vylisován z pěnového EPP. Kryt kabiny je odnímací s magnetickými uzávěry. Dvoudílné křídlo je rovněž vylisováno z EPP, křidélka jsou ovládána 2 servy uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Chlazení motoru napomáhá vstup chladícího vzduchu v čelní části pylonu, chladící vzduch proudí kanály okolo pláště motoru.
Příprava k letu zahrnuje pouze přilepení ocasních ploch (středním vteřinovým lepidlem), nasazení polovin křídla, zapojení přijímače a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.
K ovládání modelu slouží osmikanálový vysílač RadioLink T8FB 2.4GHz FHSS (systém s frekvenčním přeskokem v rozprostřeném spektru) s křížovými ovladači uspořádanými v módu 1 (plyn vpravo), trimy a přepínači smyslu výchylek pro všechny kanály. Pro napájení vysílače budete potřebovat 4 články typu AA (tužkové baterie). BETA 1400 je dodávána s LiPo akumulátorem 11,1 V 1300 mAh (zatížitelnost 20C), čemuž odpovídá pevná vrtule 5×4". Model bez problémů „uveze“ tříčlánky s kapacitou až do cca 2200 mAh.
BETA 1400 je určena pro začátečníky pod dohledem zkušeného pilota, stejně jako pro všechny ty, kteří si chtějí hezky rekreačně polétat. Její letové vlastnosti jsou příjemné a nezáludné. Model vás seznámí s plnohodnotným řízením modelu okolo všech tří os. Naučí vás správně koordinovat řízení směrovkou, křidélky i výškovkou. Tuto zkušenost „jako když najdete“ nejpozději hned poté, co se pustíte do létání se svým prvním akrobatickým modelem nebo polomaketou jakéhokoliv druhu.
Změnou poměru délek pák na servech a kormidlech můžete nastavovat velikosti výchylek ve velkém rozmezí. Začátečník začne s malými výchylkami, bezpečnými i při nadměrném „kormidlování“; zkušený pilot si nastaví velké, umožňující i trošku té základní větroňové akrobacie – přemety, sudové výkruty, souvratové zatáčky jdou Betě docela dobře! Výkon motoru je dostatečný pro velmi živé stoupání, model přitom není nadměrně přemotorovaný, což by mohlo činit potíže začínajícím pilotům. BETA 1400 umí využít i nepříliš silnou termiku a na obloze dokáže vydržet „celé věky“.
Obsah balení
Balení obsahuje trup vylisovaný z EPP s namontovaným střídavým motorem, pevnou vrtulí 5×4", regulátorem otáček 20 A a 2 servy, křídlo vylisované z EPP s instalovanými 2 servy, ocasní plochy z EPP, uhlíkovou trubkovou spojku křídla, osmikanálový vysílač RadioLink T8FB 2.4GHz FHSS s osmikanálovým 2.4GHz FHSS přijímačem R8EF, pohonný akumulátor LiPo 11,1 V 1300 mAh (20C), 220V rychlonabíječ a podrobný návod ke stavbě a provozu.
Upozornění: Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů.
Rozpětí [mm] | 1420 |
Délka [mm] | 940 |
Hmotnost [g] | 650–720 |
Plocha křídla [dm2] | 24,5 |
Ovládané funkce | S, V, K, M |
Stavební náročnost | S0 |
Náročnost pilotáže | P1, P2 |
9 items
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.