ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
Price in e-shop with VAT: | 31,87 € |
Stock
Tuesday 17.12. you can have it at the Nademlejnská central store Wednesday 18.12. it can be at your place |
|
|
Buy |
Buy |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
Send a questionDopravní hornoplošník Ford Tri-Motor v sobě spojoval dvě evropské konstrukční školy – měl tvary Fokkerových třímotorových hornoplošníků a Junkersovu celokovovou konstrukci s potahem vlnitým duralovým plechem. Tri-Motory byly proslulé spolehlivostí a odolností své konstrukce; o tom svědčí i skutečnost, že z celkem 199 postavených kusů se jich dodnes zachovalo celých 18 – z toho 8 stále letuschopných! Jeden Tri-Motor verze 5-AT-C létal u ČSA s imatrikulací OK-FOR. 22. srpna 1930 ale po náhlém zhoršení počasí havaroval u Jihlavy, přičemž zahynuli oba členové posádky a 10 z 11 cestujících.
Stavebnice americké firmy DUMAS Aircraft představuje ideální stroj pro modeláře, který má již aspoň základní zkušenosti se stavbou malých modelů poháněných gumovým svazkem (jako vůbec první model pro získání základních zkušeností s klasickou stavbou doporučujeme nejprve postavit např. některý z kabinových hornoplošníků od firmy Guillow's nebo HERR). Zdokonalíte se ve stavbě "žbrdličkové" kostry trupu i křídla, potahování papírem a lakování, přípravě a ošetřování gumového svazku, zalétávání - prostě ve všech těch nádherných dovednostech ryzí klasické modelařiny. Přitom stavby není mnoho, nečekají vás stovky pracovních hodin v dílně, díky vysoce předpracovaným laserem vyřezávaným dílům to jde jako po másle.
Stavebnice volně létající polomakety amerického dopravního letadla určená pro pohon gumovým svazkem. Model je jednoduché klasické celobalsové konstrukce v rozsypu s laserem vyřezávanými dřevěnými díly, maketovými doplňky z vakuově tvářeného plastu a plastovými díly zhotovenými vstřikovým lisováním. Trup je konstruován běžnou minimaketářskou technologií - nejprve z balsových lišt sestavíte bočnice, které spojíte polopřepážkami a příčkami. Křídlo je klasické konstrukce z nosníků a žeber, ocasní plochy z balsových lišt a laserem vyřezávaných dílů. Oproti originálu je náš model jenom jednomotorový, gumový svazek pohání pouze vrtuli na přídi trupu.
Stavebnice obsahuje: balsové laserem vyřezávané díly, balsové nosníky, vakuově lisované díly (kryt motoru, kryt kabiny...), plastovou vrtuli s hřídelí a hlavicí, gumový svazek (soutěžní guma FAI TAN II), kola, ocelovou strunu na podvozek a další drobné díly, barevný potahový papír, aršík samolepek, stavební plán.
Rozpětí [mm] | 445 |
Ovládané funkce | Žádné |
Stavební náročnost | S1 |
Náročnost pilotáže | P0 |
1 item
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.