Barva Tamiya akryl X-10 Gun Metal (10ml)

Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
MŮŽETE MÍT IHNED NA PRODEJNĚ: | |
Karolíny Světlé | 1 ks |
Úterý 13.05. může být u Vás |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazPásový motocykl Sd.Kfz.2 Kettenkraftrad byl původně vyvinut jako lehký dopravní prostředek pro německé výsadkáře. Jednalo se o malé vozidlo připomínající motocykl s hnacím ústrojím tvořeným na každé straně pěti pojezdovými koly a jedním kolem hnacím. Kettenkraftrad mohl kromě řidiče přepravovat dvě další osoby, eventuálně jiný náklad. Maximální rychlost stroje činila 70 km/h. Pohonnou jednotku tvořil vodou chlazený řadový čtyřválec Opel s rozvodem OHV, který pocházel z automobilu Opel Olympia.
Díky vzadu umístěnému tažnému zařízení dokázal Kettenkraftrad táhnout až 450 kg nákladu, např. protitankové dělo střední velikosti. Kettenkraftrad vynikal především v těžkém terénu, ať už se jednalo o písčité oblasti v severní Africe, nebo rozbahněnou ruskou step. Stroj byl využíván i na letištích k manipulaci s proudovým letouny Messerschmitt Me 262 nebo bombardéry Arado A-234.
Dálkově ovládaný nosič náloží Goliáš byl vyvinut Němci během 2. světové války. Jeho úvodní verze Sd.Kfz.302 byla dlouhá pouhých 160 cm. Pohon vozítka zajišťovaly dva elektromotory napájené 12V bateriemi. Goliáš mohl nést až 60 kg výbušnin. Ovládán byl dálkově, a to prostřednictvím kabelu navinutého na bubnu v zadní části nosiče. V období od dubna 1942 do ledna 1944 bylo vyrobeno přibližně 2650 kusů. Goliáš našel uplatnění zejména při likvidaci nepřátelských bunkrů nebo min.
Charakteristika stavebnice:
Specifikace modelu:
Potřebné barvy Tamiya:
Nutno dokoupit:
73 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.