Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
MŮŽETE MÍT IHNED NA PRODEJNĚ: | |
Nademlejnská - eshop | 2 ks |
Pátek 13.12. může být u Vás |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazNa počátku sedmdesátých let se japonská automobilová značka Toyota začala prosazovat v segmentu vozů primárně určených pro sportovní jízdu. Její automobily brzy získaly pověst výkonných a kvalitních vozidel. Supra bývá považována za nástupce populární a velmi elegantní Toyoty 2000GT. Vůz využíval v té době nejnovější automobilové technologie a navíc dostal velmi slušivou a nadčasovou karoserii. Není tedy divu, že představení Supry v únoru 1993 vyvolalo doslova senzaci. Automobil je poháněn dvěma turbodmychadly přeplňovaným šestiválcem s rozvodem DOHC, 24 ventily a objemem 3 litry. Motor dosahoval výkonu 320 koňských sil a točivého momentu 436 Nm.
Na rozdíl od svého předchůdce s poněkud umírněným designem působil nový model Supry mnohem odvážněji. Karoserie byla širší, auto dostalo větší 17 palcová kola a pro zvýšení přítlaku byl vůz vybaven rozměrným zadním přítlačným křídlem. Podvozek vozu nepochybně patří mezi nejzdařilejší konstrukce, které kdy byly u sériově vyráběného automobilu použity a umí nadchnout i dnes. Samozřejmostí byly brzdy s vnitřním chlazením doplněné čtyřpístkovými brzdovými třmeny. Toyotě se s modelem Supra podařilo stvořit bezpečný sportovní automobil s vynikajícími jízdními vlastnostmi, vysokým výkonem, který je i navzdory svému primárnímu zaměření přiměřeně komfortní.
Charakteristika stavebnice:
Specifikace modelu:
Potřebné barvy Tamiya:
Nutno dokoupit:
80 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.