Barva Hobby Color akrylová č. 003 – Red (10 ml)

Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
MŮŽETE MÍT IHNED NA PRODEJNĚ: | |
OC Šestka | 1 ks |
Pondělí 30.06. může být u Vás |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazPlastiková stavebnice ke slepení z produkce firmy Special Hobby.
Informace o předloze:
Model poslední útočné verze Guardianu AF-3S obsahuje osm rámečků plastových dílů, vstřikované čiré d V padesátých letech minulého století operovaly z letadlových lodí US Navy dvojice protiponorkových letounů AF-2 Guardian. Zatímco AF-2W nesl pod trupem objemný vyhledávací radar APS-20, druhá verze AF-2S nesla v pumovnici a pod křídlem protiponorkovou útočnou výzbroj (protiponorková torpéda, hlubinné pumy či rakety, útočný radar). Vývoj Guardianu byl zahájen již za druhé světové války, ovšem původně US Navy požadovalo torpédový bombardér. U firmy Grumman dostal tento projekt označení G-70 a námořnictvo jej značilo jako XTB3F-1. XTB3F-1 měl mít kombinovaný pohon, v přídi umístěný hvězdicový motor P&W R-2800 měl pohánět čtyřlistou vrtuli, v ocasní části měl být instalován proudový motor Westinghouse 19XB. Proudový motor byl vymontován ještě před prvním letem. K tomu došlo 19. prosince 1945. 24. prosince 1945 však US Navy změnilo své požadavky a požadovalo přestavbu na protiponorkový letoun ve dvou výše zmíněných verzích. Prototyp “Hunteru”, jak byla nazývána verze AF-2W,vzlétl poprvé v listopadu 1948, prototyp ”Killeru” v lednu následujícího roku. V roce 1950 byly první AF-2 obou verzí zařazeny do výzbroje US NAVY. Později je doplnila verze AF-3S. Ta odpovídala verzi AF-2S, ale nesla navíc detektor magnetických anomálií. AF-3operovaly jak z letadlových lodí, tak pozemních základen. Během Korejské války zajišťovaly ochranu letadlových lodí US Navy v bojových oblastech. Z první linie byly staženy v roce 1955, ale u záložních jednotek sloužily až do roku 1957. Guardiany se staly prvními specializovanými protiponorkovými stroji US Navy operujícími z letadlových lodí. Zároveň drží primát největších jednomotorovými strojů s pístovým motorem v řadové službě, které kdy z palub lodí US Navy operovaly. Model poslední útočné verze Guardianu AF-3S obsahuje osm rámečků plastových dílů, vstřikované čiré díly, PUR díly a lepty. V rámečku výzbroje pro AF-3 najdete i nová kola se správným počtem otvorů v disku a proti verzi AF-2S větší pouzdro výkonnějšího radaru pod pravou polovinu křídla. Obtisky nabízí čtyři stroje. Dva létaly v celomodrém zbarvení, zavedeném na konci druhé světové války. Stroj jednotky VS-20 operoval v roce 1953 z japonské základny NAS Atsugi a později z letadlové lodě USS Badoeng Strait. Druhý modrý Guardian, patŕící VS-27 operoval z paluby CVS-36 USS Antietam ve Středomoří v roce 1953. Stroje AF-3S se dočkaly u záložních jednotek nové šedobílé kamufláže. Dva stroje v tomto zbarvení operující z NAS Los Alamitos, s oranžovými pruhy označují cvičná letadla, nabízí náš model.největší pístový jednomotorový letoun operující z letadlových lodídetailní odlitky motorulepty jsou součástí modelučtyři zajímavé kamufláže
81 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.