Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
MŮŽETE MÍT IHNED NA PRODEJNĚ: | |
Karolíny Světlé | 1 ks |
Středa 18.12. může být u Vás |
Výrobce: | OMP | |
Kód zboží: | OMPP001W | |
EAN: | 8596450068711 | |
včetně Recyklačního poplatku: | 5 Kč | |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazARF polomaketa sportovního akrobatického hornoplošníku o rozpětí 1400 mm, určená pro pohon střídavým elektromotorem o výkonu 500–600 W s napájením 3S–4S LiPo. Lehká klasická konstrukce z překližkových a balsových dílů s potahem nažehlovací fólií. Ovládaná křidélka, směrovka a výškovka.
Jedná se o ideální cvičný-pokračovací akrobatický hornoplošník. S malými výchylkami kormidel je to výborný cvičný model, se kterým můžete „pilovat“ základní akrobacii. Pokud použijete 4S LiPo akumulátor a velké výchylky, můžete klidně viset na vrtuli a pořádně se rozdivočit.
Trup je klasické „bedničkové“ konstrukce z lehké překližky a balsy s potahem nažehlovací fólií Oracover. Model je připraven pro instalaci střídavého elektromotoru v zadní montáži. Použít můžete třeba motory Kavan C3542-1000, Kavan PRO 3542-950 nebo Model Motors AXI 2820/12 ve spojení s 40–60A regulátorem otáček, jenž disponuje výkonným SBEC stabilizátorem napájení.
Přístup k prostorům pro palubní elektroniku a pohonný akumulátor poskytuje odnímatelná přední část kabiny a kryt na stropu kabiny. Mikroserva pro ovládání směrovky a výškovky se instalují do ocasní části trupu.
Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem je rovněž klasické celobalsové konstrukce s potahem nažehlovací fólií. Obě poloviny křídla se nasouvají z boku na uhlíkovou trubkovou spojku a zajišťují šrouby. Křidélka jsou ovládána mikroservy uloženými v křídle pomocí krátkých drátových táhel s kulovými čepy. Maketové vzpěry se upevňují k trupu a křídlu šrouby.
Ocasní plochy jsou lehké celobalsové konstrukce rovněž s potahem nažehlovací fólií.
Hlavní podvozek je duralový s lehkými pěnovými koly a aerodynamickými kryty, drátová ostruha je spřažena se směrovkou.
Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu, ale pro plné využití potenciálu modelu byste měli použít aspoň šestikanálovou počítačovou RC soupravu, která dovolí nezávislé ovládání křidélek. Pro ovládání kormidel použijte dobrá 12–13g mikroserva s kovovými převody (např. Kavan GO-13MG). Pro 3D létání použijte silná a rychlá digitální mikroserva (např. Kavan GO-1013MG).
Pro pohon modelu můžete použít 500–600W střídavý elektromotor (např. Kavan PRO 3542-950) s vrtulí 13×6“ a 50–60A regulátor otáček. Pohonný akumulátor doporučujeme 3S LiPo s kapacitou 2200–2600 mAh se zatížitelností aspoň 30C. Pro 3D létání pak volte vrtuli 12×5–6“ a akumulátor 4S LiPo s kapacitou 2200 mAh a proudovou zatížitelností 40C.
Obsah balení
Balení obsahuje nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový motorový kryt, uhlíkovou spojku křídla, hlavní podvozek a ostruhu s lehkými koly, vrtulový kužel, drobné příslušenství, arch samolepících obtisků a návod.
Upozornění: Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů.
Rozpětí [mm] | 1400 |
Délka [mm] | 1020 |
Plocha křídla [dm2] | 34,7 |
Hmotnost [g] | 1550 |
Náročnost stavby | S1 |
Náročnost pilotáže | P2, P3 |
Ovládané funkce | S, V, K (2), M |
14 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.