Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Je nám líto, ale prodej produktu již skončil. Prohlédněte podobné prodávané produkty v kategorii:
Výrobce: | Multiplex | |
Kód zboží: | MPX101526 | |
EAN: | 4059818015269 | |
včetně Recyklačního poplatku: | 4 Kč | |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Nový, důkladně rekonstruovaný ARF set nepřekonatelného „baviče“ z nerozbitného ELAPORu se střídavým motorem ROXXY BL-O C35-42-930kV, 40A regulátorem a 6 servy. Vzlétá skoro z místa, a to téměř z jakéhokoliv terénu díky obřím kolům a vztlakovým klapkám. K modelu lze dokoupit plováky. Ovládaná křidélka, vztlakové klapky, směrovka, výškovka, přičemž lze doplnit vlečný háček.
V modelech řady FunCub se Multiplexu se povedlo dříve nepředstavitelné - v jednom jediném modelu sloučit vlastnosti a schopnosti, které se v mnohém blíží 3D modelům a přitom zachovat možnost používání jako školního a cvičného modelu i pro úplné začátečníky. Nejnovější přírůstek – FunCub NG je důkladně rekonstruovaná verze původního FunCubu. Model je při příslušném nastavení vhodný pro začátečníky a rekreační piloty, stejně jako pro ostřílené borce, kteří naplno využijí jeho „Fun" potenciál. Podívejme se blíže, jak je tohle možné...
FunCub NG zachovává dnes již tradiční „multiplexáckou“ konstrukci z vysoce odolné pěnové hmoty ELAPOR, která zajišťuje snadnou a rychlou stavbu, nízkou hmotnost, pevnost a odolnost v provozu i snadnou opravitelnost v případě, že se pilotovi něco nepovede. Ačkoliv se vzhledově podobá svému předchůdci, má o něco větší rozpětí a prodloužený trup. Vnitřní konstrukce je ovšem zcela nová – motorová přepážka tvořená robustním plastovým výliskem, lože pohonného akumulátoru, držák vzpěr křídla a držák podvozku jsou navlečeny na čtyřhrannou laminátovou trubku tvořící pevnou „páteř“ modelu.
Díky tomu je možno montovat podstatně výkonnější motor ROXXY BL-O C35-42-930kV. Nové je také křídlo s ovládanými křidélky, štěrbinovými vztlakovými klapkami a novým systémem spojek polovin křídla a vzpěr. Zcela nový je také hlavní podvozek – držák je ukotven na „páteřní“ laminátovou trubku, nohy jsou z dvojitého ocelového drátu; zachována zůstala obří „balonová" podvozková kola z ELAPORu. 6–7 mikroserv na palubě samozřejmě znamená, že je použít regulátor otáček s dostatečně dimenzovaným spínaným BEC stabilizátorem napájení ROXXY BL Control 740 S-BEC.
Přebytek výkonu, vysoce účinné vztlakové klapky a obří kola jsou právě tím, co z FunCubu NG dělá „baviče". Díky nim dokáže vzlétat i přistávat doslova na pětníku, závisí si na vrtuli, vzlétá a přistává i z vyšší trávy nebo nerovného terénu, odkud by jiný model operovat nemohl. Pro letní pobyt u vody můžete dokoupit plováky – nadbytek výkonu motoru a přesné řízení s křidélky a klapkami opět umožní bezproblémový provoz hydroplánu i pilotům bez předchozí praxe u námořního letectva.
Doplnit můžete také vlečný háček (lze jej nainstalovat kdykoliv, i dodatečně do hotového a létaného modelu) a FunCub NG proměnit ve vlečnou, která spolehlivě dostane do výšky větroně, jako je EasyGlider, Solius, Heron i FunRay.
Pokud s létáním teprve začínáte, nemusíte se těchto schopností FunCubu NG děsit - pro začátek nemusíte instalovat ovládání klapek (lze je kdykoliv doplnit i na hotový model), namontovat můžete i slabší motor, ale hlavně nastavíte menší, „katolické" velikosti výchylek kormidel. A hle, máte prvotřídní stabilní a hodný cvičný hornoplošník s ovládanými křidélky - velký a dobře viditelný, který není hříčkou každého slabého vánku, jako tomu bývá u menších modelů.
Dvoudílné křídlo z Elaporu má profil s rovnou spodní stranou, je vyztuženo dvojicí předinstalovaných laminátových nosníků a k trupu se upevňuje dvěma polyamidovými šrouby M5. Křidélka a vztlakové klapky jsou ovládány vždy dvěma servy, která se montují do vylisovaných šachet. Do kořene pravé poloviny křídla je možno nainstalovat mikroservo ovládající mechanismus vlečného háčku pro aerovlek. Trup klasicky „multiplexácky“ promyšlené konstrukce je tvořen Elaporovými výlisky. Výborný přístup k palubnímu RC vybavení a snadnou výměnu pohonného akumulátoru zajišťuje odnímatelný kryt kabiny.
Trupem prochází kanál zajišťující dokonalý přístup chladícího vzduchu k motoru, regulátoru i pohonnému akumulátoru. Ocasní plochy jsou rovněž Elaporové. Pro ovládání směrovky a výškovky slouží dvojice serv velikosti HS-65, uložených v šachtách na bocích ocasní části trupu. Hlavní podvozek je dvoukolový, drátový, uchycený do plastového držáku. Ostruha je řiditelná, její konzole ukotvená do zádi trupu tvoří jeden celek zároveň se spodním závěsem a pákou směrovky. Kola jsou velká „balonová" s pneumatikami z černě probarveného ELAPORu.
Obsah balení
Balení obsahuje trup s nainstalovaným motorem, regulátorem otáček a servy, křídlo s nainstalovanými servy, ocasních plochy, drátový hlavní podvozek, drátovou ostruhu, lehká kola, drobné příslušenství a podrobný návod ke stavbě a létání.
Nutno dokoupit
Pro ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším 6kanálovou RC soupravu, optimální je použití 7–9kanálové soupravy umožňující pohodlné naprogramování a ovládání všech funkcí. Pro napájení modelu budete potřebovat tříčlánkovou LiPo sadu s kapacitou 2600–2700 mAh se zatížitelností aspoň 30C a nabíječ.
Rozpětí [mm] | 1410 |
Délka [mm] | 1050 |
Hmotnost [g] | 1380 |
Plocha křídla [dm2] | 39,9 |
Ovládané funkce | S, V, K (2), M, F (2) |
Stavební náročnost | S1 |
Náročnost pilotáže | P1, P2, P3 |
Motor | *) ROXXY BL-O C35-42-930kV |
Regulátor | *) ROXXY BL Control 740 S-BEC |
Pohonný akumulátor | FOXY G3 11,1 V 2600 mAh |
Vrtule | *) APC 13×4" E |
Serva | *) 2× HS-65HB (S+V)**, 4× HS-55+ (K+F) |
RC souprava | Min. 6, ideálně však 7–9 kanálů |
*) Součást RR setu |
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.