Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Je nám líto, ale prodej produktu již skončil. Prohlédněte podobné prodávané produkty v kategorii:
Výrobce: | Losi | |
Kód zboží: | LOS05014V2T1 | |
EAN: | 605482767252 | |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazRychlé, velké, výkonné a zábavné, to je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro off road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu benzínového motoru Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generací auta a přijímačem Spektrum s elektronickou stabilizací jízdy AVC.
Původní RC model Losi 5IVE-T, změnil se svět terénních závodů v měřítku 1:5 a tato ikonická platforma se stala jednou z nejúspěšnějších. Nyní se připravte na verzi V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, která má všechny bezkonkurenční výhody svého předchůdce a zahrnuje technologii Bind-N-Drive (bez vysílače v balení), která vám umožní vybrat si vlastní univerzální vysílač Spektrum, dle vašich požadavků.
Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm byl vyroben speciálně pro 5IVE-T 2.0. Nové uspořádání podvozku zmenšuje úhel přední hnací hřídele, což zvyšuje odolnost a vyvážení pohonu všech kol. Systém řízení Ackerman usnadňuje změny nastavení a celkově vylepšuje geometrii řízení. Mezi další inovativní prvky patří vylepšená přední kapota, silné brzdy a odvzdušňovací čepičky hliníkových tlumičů pro bezkonkurenční absorpci nárazů.
Vlastnosti auta 5ive-T 2.0 V2:
Benzínový motor Zenoah G320 32cc
Osvědčený a spolehlivý motor Zenoah G320 32cc byl zkonstruován speciálně pro 5IVE-T 2.0. Díky špičkovému návrhu má tento vzduchem chlazený motor vysoký výkon s velkým kroutícím momentem. Spouštění motoru je snadné díky tahovému startéru a jednoduchému seřízení.
Verze Bind-N-Drive
Provedení modelu ve verzi Bind-N-Drive (BND) je dobrá volba pro ty, kteří vlastní volantový vysílač s technologií Spektrum 2,4 GHz DSMR. Díky tomu lze mít auto za výhodnějších podmínek, protože svůj vysílač pouze spárujete s přijímačem.
Nová konstrukce řízení Rack a Bell Cranks
Díky novému typu řízení Rack a Bell Cranks budete mít ten nejlepší pocit z jízdy. Systém geometrie řízení přední nápravy Ackermann vám umožní plynule projíždět zatáčky a užívat si precizní jízdu. Nový servosaver byl navržen tak, aby byl méně zatížen a mnohem plynuleji reagoval.
Nový centrální diferenciál
Inženýři Losi neúnavně pracovali na dosažení dokonalé rovnováhy přenosu síly na přední a zadní nápravu. Verze 2.0 má ideální rozložení hmotnosti, a to díky přesunutí středového diferenciálu. Tím se rovněž zmenšil úhel hnací hřídele, která je tak daleko méně namáhána.
Nové disky a pneumatiky
Kola byla vylepšena tak, aby se zvýšila pevnost a tuhost. Disky mají větší pevnost a tuhost, což je důležité při jízdě v terénu. Pneumatiky mají nové složení směsi a vzorek pro vyšší trakci a lepší přenos výkonu.
Přední kluzná deska, nárazník
Nemusíte se starat o to, jestli v terénu zachytíte o blatníky nebo nárazník. Přední kluzná deska má optimální sklon aby při kontaktu přední části s terénem došlo ke sklouznutí po terénu a auto mohlo bez zdržení pokračovat v jízdě. Rovněž blatníky předních kol mají upravený tvar tak, aby nedocházelo k jejich poškození.
Účinnější brzdy
Losi 5IVE-T 2.0 má nainstalovány kvalitnější a účinnější kotoučové brzdy, které byly původně vyvinuty pro Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené ocelové disky brzd v kombinaci s obložením pro vysoké zatížení poskytují pocit důvěry. Závodníci v zatáčkách mohou optimálně brzdit a dříve akcelerovat. Účinnost přední a zadní brzdy může být naladěna pro podmínky dané tratě.
Táhla serva plynu a brzd
Na páce serva plynu je táhlo ke karburátoru motoru a k táhlům brzd. Na páce serva je vahadlo, ke kterému jsou připojeny dvě páky, které vedou k pákám vaček brzdy předního a zadního náhonu. Účinnost přední a zadní brzdy lze upravit, a nastavit tak odpovídající jízdní vlastnosti vozu.
Hliníkové stavitelné tlumiče
Obří hliníkové tlumiče mají velké 7mm pístnice, které jsou plně dimenzovány pro zatížení aut této velikosti. Velké množství náplně a možnosti seřízení zajistí autu bezpečnou jízdu i v těch nejdrsnějších podmínkách. Šrouby pro odvzdušnění umožňují rychlejší a snadnější montáží a plnění.
Nové tělo třecí spojky
Motor má novou konstrukci odlitku krytu spojky a výstupního pastorku. Ten pohání ozubený řemen, který pružněji reaguje při přenosu kroutícího momentu na centrální diferenciál, a lépe snáší těžké podmínky provozu.
Obsah balení
Balení obsahuje sestavený RC model auta Losi 5ive-T 2.0 V2 4WD SCT BND s nainstalovanou pohonnou jednotkou a elektronikou. Součástí balení je rovněž multifunkční klíč, nástroj na údržbu tlumičů, klíč na svíčku, párovací konektor, těsnění výfuku, imbusové klíče velikosti 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm, návod CZ a manuál EN, DE, FR, IT.
Nutno dokoupit
Ke zprovoznění modelu budete potřebovat 2S LiPo akumulátor pro napájení přijímače, vysílač Spektrum DSMR, vhodný nabíječ, kvalitní olej pro 2taktní motory a 95oktanový benzín.
Příslušenství pro běžný provoz
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je nevyhovující, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Typ | SCT |
Šasí | 5mm hliníková deska, 6061-T6 |
Měřítko | 1:5 |
Délka | 965 mm |
Šířka | 311 mm |
Výška | 181 mm |
Rozvor | 610 mm |
Světlá výška podvozku | 51 mm |
Hmotnost | 16 060 g |
Náhon | 4WD |
Motor | Zenoah G320 32cc |
Ložiska | Kompletně kuličková |
Karoserie | Nabarvená lexanová |
Disky | Průměr 71 mm, unášeč 6hran 12 mm |
Ozubení | 1,5 M |
Průměr pneu | 181mm |
Objem nádrže | 800 ccm |
Typ ovládání | Plyn/brzda |
Přijímač | Ano |
Vysílač | Ne |
225 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.