Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
MŮŽETE MÍT IHNED NA PRODEJNĚ: | |
OC Šestka | 1 ks |
Karolíny Světlé | 1 ks |
Středa 18.12. může být u Vás |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazPo úspěšném vystoupení stíhacích letounů Focke-Wulf Fw190 A nad kanálem La Manche na podzim roku 1941 německé RLM vyslalo požadavek na vytvoření nové verze tohoto letounu, která by byla schopná operovat ve velkých výškách. Následně byly zahájeny vývojové práce s cílem tomuto požadavku vyhovět. Jako první vznikla verze Fw 190 B, která používala přeplňovaný hvězdicový motor BMW 801 a byla vybavena přetlakovou kabinou. Postaveno bylo však jen omezené množství této verze.
Následoval Fw190 C poháněný řadovým motorem Daimler Benz DB603A o výkonu 1.750 koní. Vznikly pouze tři prototypy. Třetí verzí letounu která vycházela z draku vynikajícího Fw190 A byla varianta pohánená motorem Junkers. Vzhledem k rozměrům motoru musela být prodloužena přední část trupu. Letoun s kapalinou chlazeným dvanáctiválcem Jumo 213 o výkonu 1,750 koní uskutečnil svůj první let na na konci roku 1941. Následně bylo vyrobeno pět dalších prototypů. Tyto letouny předcházely konečným verzím sériově vyráběných verzí Fw190 D-2 až D-8.Výroba Fw 190 D-9 byla zahájena v červnu 1944. Letouny byla vybavena skupina III / JG 54 "Grünherz" (Zelená Srdce), do boje zasáhly v září 1944. Letouny sloužily především jako ochrana proudových Me-262.
- Délka modelu: 213 mm
Nutno dokoupit:
Barvy (na dotaz)
Lepidlo na plastikové modely
Ředidlo
Štětce
60 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.