Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Cena v e-shopu s DPH: | 14 900 Kč |
Dočasně nedostupné | Doprava zdarma |
|
Poslat dotaz
na dostupnost |
Poslat dotaz
na dostupnost |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
North American P-51 Mustang je nejslavnější a nejspíše také nejlepším americkým stíhacím letounem II. světové války. V jediném stroji se skvěle skloubila vysoká rychlost a stoupavost, výborná obratnost se silnou výzbrojí a obrovský dolet, což umožnilo proklestit cestu svazům Létajících pevností a Liberatorů do nitra Třetí říše...Model ve stavebnici představuje P-51D sloužící r. 1945 krátce u 8. letecké armády v Británi, později v kanadské RCAF; jenž si zahrál ve filmech Memphis Belle, Zachraňte vojína Ryana nebo Hartova válka, a který dnes létá ve zbarvení stroje "Ferocious Frankie" Wallace Hopkinse, esa s 8 sestřely. Je v majetku The Old Flying Machine Company sídlící v britském Duxfordu.
1400 mm EPP modely jsou už "stará vesta"...no, tak si dáme něco ještě většího - pořádného macka - P-51D Mustang o rozpětí 1700 mm! Borci v FMS si dali záležet na množství maketových detailů (včetně funkčních pozičních světel) a celkově realistickém provedení se zatahovacím podvozkem (včetně ostruhy) a vztlakovými klapkami - to je, panečku, věc! Veeelkééé rozměry, atraktivní vzhled "warbirdu" a dobré letové vlastnosti předurčují EPP Giant P-51 do role monstrózní rekreační stíhačky okořeněné příjemnou dávkou válečnického adrenalinu pro zkušeného pilota, který spolehlivě zvládá létání s rychlými akrobatickými modely...
Trup z pěnového EPP je dodáván s namontovaným střídavými motorem s rotačním pláštěm (C5060-270), s osazeným 85 A SBEC střídavým regulátorem a se spínaným stabilizátorem napájení UBEC 6/10 A pro napájení přijímače a serv. Pro zjednodušení palubní elektroinstalace slouží dva kabelové svazky s multikonektory spojujícími elektroniku v polovinách křídla a v trupu; zajišťují také napájení pozičních LED světel z přijímače. Pro zapojení do přijímače jsou vyvedeny standardní servokonektory JR/UNI hezky přehledně označené praporky s čísly kanálů (ve standardním pořadí kanálů Hitec/Futaba). Snadný přístup k přijímači a pohonnému akumulátoru zaručuje odnímatelný překryt kabiny. S modelem je dodáván maketový kužel a čtyřlistá vrtule.
Křídlo rovněž z pěnového EPP s polosouměrným profilem je dvoudílné, spojované 2 trubkovovými laminátovými spojkami. K trupu se upevňuje zespodu 4 šrouby. Křidélka i klapky jsou ovládány vždy dvěma miniservy s kovovými převody uloženými v křídle.
Vodorovná ocasní plocha z EPP se k trupu upevňuje šrouby, svislá ocasní plocha se lepí k trupu a VOP. Ocasní plochy jsou ovládány miniservy s kovovými převody uloženými v prostoru kabiny pomocí drátových táhel.
Před připojením táhel doporučujeme kormidla "rozpohybovat" opakovaným opatrným vychylováním nahoru a dolů resp. vlevo a vpravo.
Podvozek je elektrický zatahovací s plastovými dvířky zavíranými a otvíranými zvláštními servy, ostruha je řízena zvláštním servem. Koordinaci pohybů podvozkových noh a dvířek zajišťuje elektronický sekvencér dodávaný ve stavebnici.
Pro model budete potřebovat Li-poly šestičlánek 3300 - 4000 mAh se zatížitelností aspoň 25C.
K ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším šestikanálovou RC soupravu. Při zapojování přijímače se řiďte návodem k obsluze vaší RC soupravy. Ovládána jsou křidélka, klapky, směrovka, výškovka a otáčky motoru.
ARF stavebnice obsahuje
téměř hotový model se střídavým motorem, čtyřlistou vrtulí s kuželem, regulátorem otáček, 10 servy, elektrickým zatahovacím podvozkem, LED pozičními světly, sadu příslušenství, obrázkový návod.
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů.
Rozpětí [mm] | 1700 |
Délka [mm] | 1480 |
Hmotnost [g] | 4080 |
Plocha křídla [dm2] | 52.1 |
Ovládané funkce | S,V,K(2),M,P(3),F(2) |
Stavební náročnost | S2 |
Náročnost pilotáže | P3 |
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.