Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Je nám líto, ale prodej produktu již skončil. Prohlédněte podobné prodávané produkty v kategorii:
Výrobce: | Black Horse | |
Kód zboží: | 4ST112490 | |
EAN: | 8595241383033 | |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Celokovový dvoumístný cvičný větroň L-13 Blaník vyráběný od roku 1958 do roku 1978 patří k nejvýznamnějším československým příspěvkům světovému letectví. Nesmírně oblíbený stroj pro výcvik pilotů, ale schopný i základní akrobacie a použitelný i k dálkovým přeletům si do svých letových deníků zapsaly tisíce plachtařů po celém světě. Nyní si jej můžete do vašeho hangáru pořídit i vy ve speciální české "celoplechové" edici. Součástí stavebnice je arch samolepek umožňující Blaník postavit s prakticky libovolným imatrikulačním číslem OK-xxxx, takže můžete mít bratříčka vašeho "dospělého" větroně. Naši slovenští přátelé si samozřejmě mohou místo OK nalepit imatrikulaci OM-xxxx.
„Skoro třímetrový“ Blaník z produkce firmy Black Horse je určený především pro aerovlek a termické létání. V jeho konstrukci se také počítá s instalací střídavého elektromotoru třídy AXI 2826 se sklopnou vrtulí do přídě modelu. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka.
Trup tvoří lehká konstrukce z překližkových přepážek s tuhým celobalsovým potahem potažená stříbřitou nažehlovací fólií Oracover. Přístup k palubní elektronice zajišťuje odnímatelný kryt kabiny pod čirou "bublinou" najdete makety palubních desek, sedaček a řídících pák, za něž můžete usadit svazarmovského pilota, který samozřejmě ve stavebnici nechybí. V přídi modelu najdete nastavitelnou motorovou přepážku, na niž můžete namontovat motor v zadní montáži.
Dvoudílné křídlo nasouvané z boku na dvě spojky z duralových trubek je klasické konstrukce s torzní skříní s balsovým tuhým potahem a potahem nažehlovací fólií Oracover. Křidélka a klapky jsou ovládány vždy párem serv s krátkými přímými táhly; realisticky tlustý profil křídla s klenutou střední křivkou dává dostatek prostoru pro použití běžných mikroserv. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou celobalsové, vodorovný stabilizátor i kýlovka mají celobalsový potah; celý ocas je opět potažen Oracoverem. Směrovka a poloviny výškovky jsou ovládány prostřednictvím drátových táhel mikroservy uloženými v kokpitu.
Přistávací zařízení je tvořeno jedním neodpruženým kolem napůl vyčnívajícím z obrysu trupu. Pro ovládání modelu budete potřebovat sedm mikroserv – můžete použít běžná HS-81 nebo HS-82MG, na směrovku raději HS-85BB nebo HS-85MG. RC souprava by měla být nejméně sedmikanálová, počítačová.
Blaník můžete pohánět motorem umístěným v přídi trupu se sklopnou vrtulí na holém trámci bez kuželu – takové řešení je takřka neviditelné, ať už motor běží, nebo ne. Dostatečný výkon zajistí střídavý elektromotor třídy AXI 2826 napájený z 3-4S LiPo akumulátoru.
Stavebnice obsahuje:
Konstrukční trup, křídla a ocasní plochy potažené Oracoverem, sadu příslušenství, arch samolepek a návod.
Rozpětí [mm] | 2700 |
Délka [mm] | 1410 |
Hmotnost [g] | 2500 |
Plocha křídla [dm2] | 56.2 |
Ovládané funkce | S,V,K(2),M,F(2) |
Stavební náročnost | S2 |
Náročnost pilotáže | P2,P3 |
Doporučené RC vybavení větroň:
Rx aku | Sanyo KR-1800SC 4,8 V nebo větší dle potřeby pro dosažení polohy těžiště |
Serva | 6x HS-81, 1x HS-85BB |
RC souprava | počítačová min. 7 kanálů |
Doporučené RC vybavení elektra:
RAY | FOXY | AXI | |
Motor | C3548/05 | C2826-900 | AXI 2826/10 |
Regulátor | Combo RAY R-70SB | Combo R-65SB | FOXY R-65SB |
Akumulátor | RAY G3 11,1 V 3300 mAh V | RAY G3 11,1 V 3300 mAh V | RAY G3 11,1 V 3300 mAh V |
Vrtule | 12x6” | 14x6-7” | 14x6-7” |
Serva | 6x HS-81, 1x HS-85BB | ||
RC souprava | počítačová min. 7 kanálů |
2 položky
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.