Brousítka oboustranná (5 ks)

Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Je nám líto, ale prodej produktu již skončil. Prohlédněte podobné prodávané produkty v kategorii:
Výrobce: | Airfix | |
Kód zboží: | 1046V | 801046V |
EAN: | 5055286686627 | |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Plastiková stavebnice italského druhoválečného stíhacího letounu Fiat G.50.
Informace o předloze
Mnozí tvrdí, že Regia Aeronautica měla jedna z nejatraktivnějších letadel druhé světové války, i když některé z těchto strojů nejsou možná tak známé jako stroje jiných národů. Fiat G.50, který znamenal přechod mezi dvouplošnou a jednoplošnou konstrukcí, je důležitým letounem v historii italského letectva.
Jednalo se také o první italský stíhač se zatahovacím podvozkem a uzavřeným kokpitem, i když tento prvek byl později změněn, protože si nezískal oblibu pilotů. Rané verze G.50 trpěly na nedostatečný dolet, a když bylo asi 50 letounů vysláno do posledních fází bitvy o Británii, neměly proti Spitfirům a Hurricanům Královského letectva šanci.Fiat G.50 byl hojně využíván v severní Africe a v celém Středomoří, kde se v rukou schopných pilotů uměl v boji velmi dobře uplatnit.
Používal se pro boj o vzdušnou převahu a doprovod bombardérů, ale úspěšně se účastnil i útoků na pozemní cíle, kde vynikla jeho robustní konstrukce a letové vlastnosti v malých výškách. Do konce roku 1942 zůstaly tyto letouny daleko pozadu za svými spojeneckými protivníky, a tak byly zbývající stroje odsunuty do druhé linie a do podpůrných výcvikových rolí.
Specifikace modelu:
Potřebné barvy Humbrol:
Nutno dokoupit:
59 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.