Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Je nám líto, ale prodej produktu již skončil. Prohlédněte podobné prodávané produkty v kategorii:
Výrobce: | DLA | |
Kód zboží: | 2DLA0032NEW | |
EAN: | 8595241364582 | |
včetně Recyklačního poplatku: | 1 Kč | |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Letecký benzínový motor s obsahem 32 ccm a výkonem 3,8 koně při 8200 o/min, volnoběžné otáčky 1600 o/min, poměr komprese 7.6:1, váha motoru 970 g, váha standardního výfuku 66 g, váha zapalování 100 g.
Nová řada benzínových motorů DLA vyniká výborným dílenským zpracováním, oproti starším motorům robustnější konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou německá a japonská ložiska, membránové karburátory Walbro nebo Tillotson apod. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
DLA 32 je nejmenší z řady nabízených motorů. Jedná se o mírně podčtvercový motor s vrtáním 37 mm a zdvihem 30 mm. Kliková skřín je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny a její povrch je leštěn. Píst je vybaven jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čep prochází jehlovými ložisky. Motory jsou osazeny kvalitními kuličkovými ložisky německé firmy FAG a jehlovými ložisky japonské firmy IKO. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Součástí balení jsou i distanční sloupky o délce 64 mm včetně spojovacího materiálu. Karburátor vyráběný firmou Tillotson je membránový, dvoujehlový a opatřený sytičem. Velmi lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštěn.
Zapalování je elektronické, určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4 V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMh (alespoň 1800 mAh), tak 2S aku LiPo (alespoň 1300 mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochraná spirálová bužírka a kabely pro připojení aku a samozřejmě i zapalovací svíčka DLA CM6. Pro snadné ladění a dokonalý přehled o chodu motoru doporučujeme používat digitální otáčkoměr DLA (prodává se zvlášť), který se připojuje přímo k zapalování.
Doporučené příslušenství
Palivo: pro záběh 30:1 (30 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), pro normální provoz 40:1 až 50:1.
Svíčka: CM-6.
Vrtule: pro záběh 18 x 8“, Akro / Sport / Maketa: 18 x 10", 19 x 8".
Obsah balení
Motor, elektronické zapalování, svíčka, tlumič, těsnění výfuku, distanční sloupky, spojovací materiál a návod.
Technická data
Zdvihový objem: 32.2 ccm
Počet válců: 1
Vrtání: 37 mm
Zdvih: 30 mm
Provozní otáčky: 1700 - 8200 ot/min
Výkon motoru při 8200 ot/min: 2.8 kW, 3.8 HP
Hmotnost motoru: 910 g
Hmotnost tlumiče: 65 g
Hmotnost zapalování: 100 g
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučený objem nádrže: 300 - 450 ml
Závit matice vrtule: 4 x M4
24 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.