Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Je nám líto, ale prodej produktu již skončil. Prohlédněte podobné prodávané produkty v kategorii:
Výrobce: | Pelikán | |
Kód zboží: | 4ST1479-K | |
EAN: | 8596450014695 | |
včetně Recyklačního poplatku: | 4 Kč | |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Stavebnice školního motorového větroně se střídavým motorem. Model z téměř nezničitelného extrudovaného pěnového polypropylenu (EPP). Ovládaná směrovka, výškovka, křidélka. Stavebnice je dodávána včetně střídavého motoru.
ALPHA 1500 už není na obloze sama! K elegantnímu motorovému větroni se připojuje odolná a houževnatá tažná kobylka BETA 1400. Spolehlivý školní a cvičný dříč uspokojí začínající piloty které provede od úvodního otloukání přistávací plochy až k základním akrobatickým obratům a termickému plachtění. Stejně tak potěší rekreační víkendové letce, kterým poskytne skladný a snadno přepravitelný model pro dokonale relaxační polétání.
BETA 1400 je školní a cvičný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polypropylenu EPP poháněný střídavým motorem. Díky své koncepci s motorem uloženým na pylonu za křídlem velmi dobře odolává hrubšímu zacházení a snáší i tvrdší zapíchnutí přídě do rodné hroudy, které by u klasických modelů s motorem přídi vedly přinejmenším k poškození vrtule.
Trup s pylonem za křídlem připraveným pro instalaci střídavého motoru s rotačním pláštěm CD2622 dodávaného ve stavebnici je vylisován z pěnového EPP. Lanovody s drátovými táhly pro ovládání směrovky a výškovky jsou již zalepeny, pro umístění serv jsou připraveny šachty odpovídající rozměry servům Hitec HS-55 nebo HS-65HB. Kryt kabiny je odnímací s magnetickými uzávěry. Dvoudílné křídlo je rovněž vylisováno z EPP, křidélka jsou ovládána 2 servy uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly, pro které jsou již připraveny šachty odpovídající servům Hitec HS-55 nebo HS-65HB.
Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Chlazení motoru napomáhá vstup chladícího vzduchu v náběžné části pylonu, chladící vzduch proudí kanály okolo pláště motoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.
K ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším čtyřkanálovou RC soupravu. V tom případě se obě serva křidélek zapojují pomocí Y-kabelu ( součástí stavebnice) do jednoho kanálu. Při zapojování přijímače se řiďte návodem k obsluze vaší RC soupravy. Ideální je, pokud máte aspoň pětikanálovou počítačovou RC soupravu, která umožňuje nezávislé ovládání serv křidélek. V tom případě můžete nastavit diferenciaci výchylek křidélek; pro začátek doporučujeme 50 % , tzn. výchylka křidélka dolů je poloviční ve srovnání s výchylkou nahoru.
Užitečné je také je mixovat křidélka tak, aby se současně vychylovaly vzhůru ve funkci aerodynamické brzdy pro usnadnění přistání. To oceníte na menších přistávacích plochách a zvláště při létání na svahu. Při nastavování aerodynamických brzd dbejte na to, aby i při plném vychýlení křidélek nahoru ve funkci brzdy byla zachována možnost jejich plné výchylky nahoru v roli křidélek.
BETA 1400 je určena pro začátečníky pod dohledem zkušeného pilota, stejně jako pro všechny ty, kteří si chtějí hezky rekreačně polétat. Její letové vlastnosti jsou příjemné a nezáludné. Model vás seznámí s plnohodnotným řízením modelu okolo všech tří os. Naučí vás správně koordinovat řízení směrovkou, křidélky i výškovkou. Tuto zkušenost „jako když najdete“ nejpozději hned poté, co se pustíte do létání se svým prvním akrobatickým modelem nebo polomaketou jakéhokoliv druhu.
Změnou poměru délek pák na servech a kormidlech můžete nastavovat velikosti výchylek ve velkém rozmezí. Začátečník začne s malými výchylkami, bezpečnými i při nadměrném „kormidlování“; zkušený pilot si nastaví velké, umožňující i trošku té základní větroňové akrobacie – přemety, sudové výkruty, souvratové zatáčky jdou Betě docela dobře! Výkon motoru je dostatečný pro velmi živé stoupání, model přitom není nadměrně přemotorovaný, což by mohlo činit potíže začínajícím pilotům. BETA 1400 umí využít i nepříliš silnou termiku a na obloze dokáže vydržet „celé věky“.
Střídavý regulátor otáček by měl mít zatížitelnost aspoň 18 A.Pro napájení Bety 1400 budete potřebovat tříčlánkový LiPo akumulátor 11,1 V s kapacitou aspoň 1300 mAh (zatížitelnost 20C). Model ale bez problémů „uveze“ tříčlánky až do cca 2200 mAh.
Obsah balení
Balení obsahuje trup vylisovaný z EPP, křídlo vylisované z EPP, ocasní plochy z EPP, uhlíkovou trubkovou spojku křídla, střídavý motor CD2622, pevnou vrtuli 5×4", sáček drobného příslušenství a podrobný návod ke stavbě a provozu.
Upozornění: Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů.
Rozpětí [mm] | 1420 |
Délka [mm] | 940 |
Hmotnost [g] | 650–720 |
Plocha křídla [dm2] | 24,5 |
Ovládané funkce | S, V, K, M |
Stavební náročnost | S1 |
Náročnost pilotáže | P1, P2 |
7 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.