ALLES ÜBER DEN EINKAUF
Pecka modelář
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Alle Rechte vorbehalten.
Kundentelefon 9-18 Uhr: +420 774 590 258 | Brauchen Sie Hilfe?
DU KANNST ES SOFORT IM STORE HABEN: | |
Nademlejnská - eshop | 1 stk |
Montag 22.04. kann bei Ihnen zu Hause sein |
Sie wissen nicht, wie Sie wählen sollen? Sind Ihnen einige Parameter nicht klar? Schreiben Sie uns Ihre Frage und wir werden Sie mit einer Antwort kontaktieren.
Frage sendenZlín Z-226T Trenér 6 je dvoumístný jednomotorový dolnokřídlý samonosný dolnoplošník s pevným podvozkem ostruhového typu. Trup dvoumístného jednomotorového dolnoplošníku má příhradovou knostrukci. Křídlo je celokovové konstrukce. Je určen pro letecký výcvik, včetně akrobacie při obsahení s jedním či dvěma piloty.
Zlín Z-226 vznikl v roce 1956 jako vlečný letoun. Byl osázen šestiválcovým motorem Walter Minon 6-III o výkonu 118 kW, bala na něm provedena řada technických změn včetně odlechčení. Došlo k zlepšení stoupavosti, ke zkrácení vzletu a stroj měl výborné aktrobatické vlastnosti. Sériové stroje měly dvojí řízení pro výcvik pilotů, ale v jednomístném obsazení mohly létat plnou akrobacii. Na počátku seriové stavby Trenérů 6 vyrobil podnik Moravan čtyři prototypy jednomístných letounů Z-226A Akrobat. V roce 1963 byla vyvinuta verze Z-226AS Akrobat Special s hydraulicky stavitelnou vrtulí V-500, která umožňovala efektivnější využtí výkonu motoru.
V osmdesátých letech se instalací motorů M-137A z Trenérů Z-226T a 226B stal typ Z-226M
Celkem bylo vyrobeno 283 kusů letounů Z-226 všech modifikací (vojenské označení C-205)
Obtiskové varianty viz obrázek
Nutno dokoupit:
Barvy Humbrol dle varianty (viz obrázek): 149 41 14 22 19 110 33
Lepidlo na plastikové modely
Ředidlo
Štětce
59 Artikel
Diese Website verwendet Cookies
Diese Website verwendet Cookies Um unsere Dienste zu verbessern, verwenden wir auf dieser Website Cookies. Weitere Informationen finden Sie unter Nutzungsbedingungen der Website..