ALLES ÜBER DEN EINKAUF
Pecka modelář
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Alle Rechte vorbehalten.
Kundentelefon 9-18 Uhr: +420 774 590 258 | Brauchen Sie Hilfe?
Sie wissen nicht, wie Sie wählen sollen? Sind Ihnen einige Parameter nicht klar? Schreiben Sie uns Ihre Frage und wir werden Sie mit einer Antwort kontaktieren.
Frage sendenPásový motocykl Sd.Kfz.2 Kettenkraftrad byl původně vyvinut jako lehký dopravní prostředek pro německé výsadkáře. Jednalo se o malé vozidlo připomínající motocykl s hnacím ústrojím tvořeným na každé straně pěti pojezdovými koly a jedním kolem hnacím. Kettenkraftrad mohl kromě řidiče přepravovat dvě další osoby, eventuálně jiný náklad. Maximální rychlost stroje činila 70 km/h. Pohonnou jednotku tvořil vodou chlazený řadový čtyřválec Opel s rozvodem OHV, který pocházel z automobilu Opel Olympia.
Díky vzadu umístěnému tažnému zařízení dokázal Kettenkraftrad táhnout až 450 kg nákladu, např. protitankové dělo střední velikosti. Kettenkraftrad vynikal především v těžkém terénu, ať už se jednalo o písčité oblasti v severní Africe, nebo rozbahněnou ruskou step. Stroj byl využíván i na letištích k manipulaci s proudovým letouny Messerschmitt Me 262 nebo bombardéry Arado A-234.
Dálkově ovládaný nosič náloží Goliáš byl vyvinut Němci během 2. světové války. Jeho úvodní verze Sd.Kfz.302 byla dlouhá pouhých 160 cm. Pohon vozítka zajišťovaly dva elektromotory napájené 12V bateriemi. Goliáš mohl nést až 60 kg výbušnin. Ovládán byl dálkově, a to prostřednictvím kabelu navinutého na bubnu v zadní části nosiče. V období od dubna 1942 do ledna 1944 bylo vyrobeno přibližně 2650 kusů. Goliáš našel uplatnění zejména při likvidaci nepřátelských bunkrů nebo min.
Charakteristika stavebnice:
Specifikace modelu:
Potřebné barvy Tamiya:
Nutno dokoupit:
72 Artikel
Diese Website verwendet Cookies
Diese Website verwendet Cookies Um unsere Dienste zu verbessern, verwenden wir auf dieser Website Cookies. Weitere Informationen finden Sie unter Nutzungsbedingungen der Website..